هدف مرکز آموزش حسابداران خبره

مرکز آموزش حسابداران خبره (PACT)، یک موسسه آموزشی است که توسط دانشگاه صنعت نفت و انجمن حسابداران خبره ایران پایه‌گذاری شده است. این مرکز فعالیت خود را از سال ۱۳۷۷ آغاز کرده و به عنوان نماینده رسمی انجمن حسابداران خبره مدیریت انگلستان (CIMA) و انجمن حسابداران خبره انگلستان (ACCA) گام بلندی را جهت تبدیل شدن به یک مرکز آموزش حرفه‌ای بین‌المللی برداشته است. این مرکز در راستای تقویت و توسعه حسابداری و مدیریت مالی در کشور، دوره‌های گوناگونی را طراحی و برگزار می‌کند.
دوره‌های مرکز آموزش حسابداران خبره به گروه‌های زیر تقسیم می‌شوند:

  1. دوره‌های بین المللی
  2. دوره‌های بلند مدت داخلی
  3. دوره‌های زبان انگلیسی
  4. دوره‌های کوتاه مدت تخصصی
  5. دوره‌های سازمانی
  6. دوره‌های بورس و سرمایه گذاری

این مرکز با بیش از ۱۸ سال سابقه در این حوزه اولین و باسابقه‌ترین نمایندۀ طلائی (GOLD) انجمن حسابداران خبره انگلستان (ACCA)، تنها نماینده انجمن حسابداران مدیریت خبره انگلستان (CIMA)، و همچنین تنها نماینده انجمن حسابداران خبره انگلستان و ولز (ICAEW) در ایران است.
نزدیک به ۱۴۰۰۰ دانشجو و حدود ۱۰۰ استاد در این مرکز مشغول آموزش و تدریس هستند. هدف مرکز آموزش حسابداران خبره پرورش دانشجویان و دانش آموختگانی است که در حوزه‌ی بازار کار مالی و حسابداری به صورت کاملا حرفه‌ای و تخصصی فعالیت کنند.

 

هدف مرکز آموزش حسابداران خبره

هدف این مرکز فراهم کردن کیفیت آموزشی مطابق با استانداردهای جهانی و ارائه خدمات آموزشی منحصر به فردی است که در دانشکده‌ها و سایر مراکز آموزشی داخل کشور ارائه نمی‌شود.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *